Instruire in domeniul Retail Banking
În perioada 20-22 martie 2024, Asociația Băncilor din Moldova, în parteneriat cu Casa de Formare din Luxemburg, a organizat seminarul cu tema „New Distribution Channels in a global Retail Banking Strategy”.
Cursul a oferit participanților o imagine de ansamblu a strategiei de distribuție în domeniul serviciilor bancare cu amănuntul, combinarea diferitelor canale de distribuție și transformarea necesară pentru a oferi servicii financiare conform așteptările consumatorilor.
Informațiile și cunoștințele primite în cadrul seminarului vor ajuta participanții să analizeze punctele forte și punctele slabe ale strategiei băncii, gradul de maturitate al transformării, diverse canale și instrumente de distribuție și să contribuie la dezvoltarea propriului scenariu și a deciziilor adaptate care trebuie luate.
Seminarul a fost susținut de Dl Christian Moreels, care este Șeful Business Risk & Organization, membru al echipei de Management Retail Banking a ING Luxembourg SA.
Alte articole
ABM își consolidează capacitățile în promovarea ESG și a Finanțării Durabile
Asociația Băncilor din Moldova (ABM) a participat la Forumul de Finanțe Durabile organizat de Banca Națională a Georgiei, Rețeaua de Bănci și Finanțe Durabile (SBFN) și Corporația Internațională de Finanțe (IFC), membru al Grupului Băncii Mondiale, în parteneriat cu Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice al Elveției (SECO).
15 Mar 2024
Colaborarea dintre FNGCIMM și Asociația Băncilor din Moldova, va genera noi oportunități de afaceri pentru IMM-uri, prin facilitatea accesului companiilor moldovene la finanțare, ceea ce va avea ca efect impulsionarea și intensificarea relațiilor comerciale și economice dintre cele două țări
În data de 26 martie 2024, reprezentanții Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici Mijlocii (FNGCIMM) au avut o întîlnire cu conducerea Asociației Băncilor din Moldova (ABM). Reuniunea, care a avut caracterul unei întîlniri de lucru, a prilejuit discuții constructive privind utilizarea de produse și programe de garantare destinate IMM-urilor, cu efect în stimularea intermedierii financiare și adoptarea de soluții digitale de către sectorul financiar din Republica Moldova.
27 Mar 2024