Asociația Băncilor din Moldova anunță solicitarea cererilor de exprimare a interesului privind selectarea unei agenții specializate în implementarea campaniilor de comunicare în mass media (agenție media) asociată campaniei „cashless", - campanie de promovare a plăților fără numerar și a cumpărăturilor online

12 Decembrie 2023

 

 

 

În contextul tendințelor actuale de digitalizare și dezvoltare a mediului online de afaceri, cât și a studiilor recente privind comerțul electronic și economia digitală, Asociația Băncilor din Moldova (ABM) în colaborare cu Proiectul Tehnologiile Viitorului finanțat de USAID, Suedia, Marea Britanie și Visa au identificat necesitatea derulării unor campanii naționale de comunicare și informare pentru a promova plățile fără numerar ”cashless” în rândul unor segmente de populație care sunt reticente în a accepta aceste metode de plată.

 

Obiectivele campaniei

 

• Promovarea plăților cashless (online, cu cardul cu și fără prezența cardului, plăți instante) ca o metodă sigură, transparentă și rapidă de plată și motivarea persoanelor fizice să efectueze asemenea plăți;

• susținerea mediului de afaceri local prin creșterea vânzărilor prin comerț electronic;

• dezvoltarea economiei fără numerar pentru a susține afacerile care respectă cadrul legal și a diminua impactul nefast al economiei tenebre.

 

Companiile specializate vor expedia informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă

 

Termenii de referință (TOR) și cererea de ofertă pot fi accesate mai jos (format pdf)

Cerere de Oferta

Termeni de referință

Pentru o mai bună întelegere va fi organizată o sesiune întrebări/răspunsuri (debriefing) în data de 20 decembrie 2023, prin intermediul platformei ZOOM.

 

Informații suplimentare pot fi obținute în timpul orelor de lucru: 09:00 - 16:30

tel: (+373 22) 888 063, 888 294, email: info@abm.md

 

 

 

 

 

 

 

Alte articole

Asociația Băncilor din Moldova a participat la Masa Rotundă Finance4Agriculture

Evenimentul a fost organizat de German Sparkassenstiftng Moldova în cadrul proiectului „Consolidarea dezvoltării durabile a zonelor rurale prin îmbunătățirea accesului la finanțare pentru măsurile de adaptare la schimbările climatice în Republica Moldova”.


11 Dec 2023

Asociația Băncilor din Moldova anunță solicitarea cererilor de exprimare a interesului privind selectarea unei agenții specializate în implementarea campaniilor de comunicare instituțională, presă și social media asociată campaniei „cashless", - campanie de promovare a plăților fără numerar și a cumpărăturilor online.

În contextul tendințelor actuale de digitalizare și dezvoltare a mediului online de afaceri, cât și a studiilor recente privind comerțul electronic și economia digitală, Asociația Băncilor din Moldova (ABM) în colaborare cu Proiectul Tehnologiile Viitorului finanțat de USAID, Suedia, Marea Britanie și Visa au identificat necesitatea derulării unor campanii naționale de comunicare și informare pentru a promova plățile fără numerar ”cashless” în rândul unor segmente de populație care sunt reticente în a accepta aceste metode de plată


12 Dec 2023